11 faktów o Mikrze

Cześć!
Szybko przybywacie, to dla mnie wielki sukces. Bardzo się z tego cieszę i mam nadzieję, że tak zostanie. Pisałam już z kilkoma psimi blogerkami i podoba się im mój blog. Mam bardzo dużo motywacji i ten blog dużo dla mnie znaczy. Dzisiaj, aby trochę przedstawić Wam bohatera naszego bloga, postanowiłam opublikować fakty o nim. Bez zbędnej gadaniny, zapraszam.


1. Mikro urodził się około 1 lipca 2015 roku, a więc na obecną chwilę ma prawie dwa miesiące. Nie wyklucza go to ze spacerów i zabawy, ponieważ to bardzo mądry pies jak na swój wiek.

2. Jego umaszczenie jest bardzo ciekawe. Mogę przysiąc, że trudno byłoby znaleźć takiego psa.

3. Uwielbia psie smakołyki! Bardzo często wstępujemy do sklepu zoologicznego i kupujemy gryzaki, suszone mięsko, kości i inne smakołyki.

4. Raz na kilka dni podaję mojemu psu kosteczki wapienne owinięte suszonym mięsem, żeby miał zdrowe zęby.

5. Mikro o niebo woli kocią karmę, niż psią. Nie wiem, dlaczego tak jest, ale ok.

6. Zawsze kiedy wychodzimy do parku, pies staje przed parkiem i nie ruszy się, jeśli go nie odepnę, a jak wychodzimy, nie ruszy się zanim go nie przypnę.

7. Uwielbia spać na moich kolanach.

8. Zaprzyjaźnił już się z uroczą, rudą, 15-letnią suczką.

9. Mimo, że jest szczeniakiem potrafi chodzić na całodzienne spacery i ma bardzo dużo energii. Mój poprzedni pies (byłam mała, więc go nie wychowywałam, Mikro to pierwszy pies jakiego będę wychowywać), gdy miał 2 miesiące całe dnie spał.

10. Zabieramy go zawsze na wszystkie wycieczki autem. Zawsze wystawia pysk za uchylone okno.

11. Kocha usypiać na moich kolanach. 

Jak na razie mam go miesiąc, więc więcej faktów nie wymienię, ale śmiało mogę powiedzieć, że go bardzo kocham i to mądry pies. Chciałabym z góry go bardzo przeprosić, ale jest to mój pierwszy pies, na którym na pewno będę popełniała swoje pierwsze błędy i potyczki, bo jak już wspominałam, jest to pierwszy pies, którego mam szansę wychować.


Dzięki za przeczytanie!
Pozdrawiamy - Kaja&Mikro

Czy mojego psa łączy coś z Waszym?



Udostępnij ten post

4 komentarze :

  1. Więc tak:
    Mój pies też jest kundelkiem, a umaszczenie ma całkiem podobne.
    Chociaż mój piesek jest większy od Mikro.
    Bo ma 9 lat.
    Jest tak samo słodki jak Twój psiak.:)
    Nazywa się Bruno.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiem, czy to celowe, ale powtórzyło się dwa razy w punktach 7 i 11 o spaniu na kolanach.
    To taka moja jedna mała uwaga.

    Poza tym bardzo fajny post, dobrze się go czyta. Moje psy akurat wolą wszystko inne co należy do kota, wolą jego miskę niż swoją. Są dosyć wredne na niego. :)
    Ślicznego masz pieska, co do unikatu umaszczenia - to nie mogę się zgodzić. Spotykałam juz tego typu psy.
    Pozdrawiam.

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Żyjesz Kaja? Czekam na posta!!:(

    OdpowiedzUsuń