Post powitalny



Cześć!
Mam na imię Kaja. Jest to mój drugi blog. Pierwszy to typowo lifestyle, rozwojowy. A ten mam zamiar prowadzić na tematy związane z psami. Co mnie skłoniło do założenia takowego bloga? A to, że od 3 tygodni mam małego szczeniaczka, kundelka, który ma 7 tygodni. Wabi się Mikro, ponieważ nie będzie on zbyt dużym psem.

Od razu mówię, że jestem chętna na różne współprace i chętnie napiszę recenzję zabawki lub przysmaków po przetestowaniu.
Można się ze mną kontaktować pod adresem: kundelkovelove@onet.pl




Udostępnij ten post

5 komentarzy :

  1. Ciekawy blog. A to zdjęcie po prawej tak rozprasza - śliczny ten Mikro ;) no cóż... życzę Ci powodzenia w pisaniu i duuużo pomysłów na nowe posty ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapowiada się ciekawy blog. Już obserwuję :)
    Zapraszam do nas: http://funiazuzia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny piesek, ale niestety takie blogi nie są dla mnie. Prowadzisz jeszcze lifestyle? Mogłabyś mi podrzucić linka?
    monomentume.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że tak.
      kaja-kapuscinska.blogspot.com

      Usuń
  4. Blog ciekawie się zapowiada. To dopiero początek dlatego życzę Ci powodzenia w blogowaniu. Chętnie zaobserwuję. Nie mam jednak żadnego bloga, który dotyczyłby psów/zwierząt. Prowadzę bloga z opowiadaniem i z awatarami. Także jeśli by Ci się nudziło to możesz zerknąć. ;)

    Zapraszam także na swoje blogi :)
    Opowiadanie fantasy na podstawie snów: http://blooogsaymyname.blogspot.com/
    Nowy blog z awatarami: http://picturesbloooogavatars.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń